Metroul este de vină …

La metrou…

Scări. Normale şi rulante. Multe, iar dacă ai şi bagaj/e, ai cam pus-o. 🙂

Oameni… câţi vezi cu ochii. Grăbiţi şi trişti. Oameni care se analizează reciproc în aşteptarea maşinăriei care îi va duce cu viteză la destinaţie. Mie nu îmi place să mă holbez la oameni, dar dacă nu ai altceva de făcut…

Mirosul specific. Mirosul de tunel, izul greu care îmi va rămâne întipărit de receptorii olfactivi pentru totdeauna.

Vocea care anunţă staţiile şi pe care (poate că) o înjuri în gând atunci când te urci în metroul greşit. Ea nu are nicio vină, dar…

Harta metroului… cu magistralele şi culorile specifice. O ţin mereu în mână, poate de aceea lumea mă priveşte compătimitor…

Într-o seară trebuia să mă întâlnesc cu Bibi şi cu Alina la Unirii.

Înarmată cu harta, după ce am identificat peronul corect spre Piaţa Unirii, mă urc în metrou şi cobor unde trebuie. Mândră de mine, fericită că am ajuns cu bine, mă întâlnesc cu fetele.

Alina zice: „Dar de ce ai venit cu metroul ăsta?”

În secunda următoare, îmi cade lumea în cap…

„Dar ce are ăsta? Nu trebuia să îl iau?”

Alina: „Ah, credeam că vei veni cu altul…”

„Cu care altul?!!!”

Magistralele sunt de vină. 🙂 Dacă nu ai simţul orientării, you are doomned.

De la o începătoare ca mine într-ale Metrorex Bucureşti, esenţial este să:

– Te înarmezi cu multă răbdare

– Să poţi purta un dialog cu ceilalţi călători, care (poate) vor avea amabilitatea să te ajute în cazul rătăcirii tale

– Să nu cumva să intri în marea de oameni care vin spre tine pentru că nu ai nicio şansă să scapi de ei (decât poate dacă o iei pe margine şi ei te ocolesc)

– Să nu disperi dacă iei metroul greşit. Cobori din el şi se rezolvă.

Teo

Image

Sursa foto: http://wallpapere.wallpaperstock.net/bucuresti-metrou-wallpapers_w20840.html

4 thoughts on “Metroul este de vină …

Leave a Reply

