E cineva acasă?

Acasă este un cuvânt pe care înainte îl asociam Brașovului, acasă era acolo unde tatăl meu mă aștepta mereu cu ciorbița prospătă, iar fratele meu aștepta să-l mai implor încă o dată să-mi ofere cheile de la mașină.

Acum noua casă este acolo unde iți vor răspunde zâmbitori unul dintre colegii mei de apartament. Fie că este Bibi cu părul ciufulit și hainele asortate, fie că este Chiruță cu laptopul în brațe sau Sică cu brațele încrucișate se vor bucura să te vadă. Momentan suntem toți acasă, a trecut aproape o săptămână de când stăm împreună, nu ne-am certat, doar ne-am contrazis.

Pentru că avem un apartament cu două camere, eu cu Bibi stăm în dormitor, iar băieții se sacrifică într-o sufragerie mult mai mare, cu balcon și televizor. Apartamentul este decomandat, așa că intimitatea nu este o problemă.

Sică este cel mai priceput în ale bucătăriei, dar talentul lui este scump la vedere. Pentru că provin dintr-o familie de bucătari sunt deseori desemnată să gătesc, uneori reușesc, alteori nu. Oricum pofta  de mâncare pe care o provoacă Bucureștiul este astâmpărată.

Zilele în București sunt de multe ori la fel, încă nu avem un program încărcat sau un ritm accelerat. Momentan observăm, explorăm și învățăm. Ai ce să înveți din București, mai ales de la școală, unde profesorii te fac să te simți ca la teatru. Serile le petrecem în sufrageria băieților cu un pahar de vin, povestim ce am mai aflat nou, ce am văzut și ce este de făcut pe mai departe. Totul este diferit aici, dar cu timpul o sa ne găsim locul. Așa cum îmi spunea mama “ce-i al tău este pus deoparte”.

Cand treci prin București sună la ap.169,  Eroii Revoluției.

Grăbește-te, Sică e deja în bucătărie!

Iunieta

One thought on “E cineva acasă?

Leave a Reply

