Nu ați găsit din întâmplare …?

Nu sunt din fire împrăștiată (cum se zice prin popor). Nu am obiceiul să uit unde las anumite lucruri sau, mai grav, să le pierd. De când sunt însă în București, pot spune că am excelat la acest capitol.

Am reușit să pierd un cercel dintr-o pereche primită cadou de la Alina (două flori mov cu care îmi stătea foarte bine :P). S-a întâmplat la metrou (doar am zis eu că e de vină…). Vorbeam la telefon și cum-necum a căzut pe jos. Înăuntru, lume multă așa că, găsește-l dacă poți.

Am pierdut broșa primită de la Sică (pe vremea când ne-a luat mie și Iunietei câte una din Ceainărie). Era o broșă foarte drăguță, cu o fetiță care visa la brioșe cu glazură colorată. Mi se potrivea atât de bine…

Îmi pare rău după ele… Dacă le găsiți, să îmi spuneți 🙂

Teo

Image

Sursa foto: http://s12.photobucket.com

Leave a Reply

