Întâia ploaie cu evenimente!

Timpul pentru schimbareSuntem deja în a treia săptămână de când visul bucureștean ni s-a îndeplinit. Asta a fost primul, și poate cel mai simplu pas pe care l-am avut de făcut pentru a fi mai aproape de adevăratul plan al vieții. Nu vă pot spune care este planul colegilor mei, pentru că nici de al meu nu sunt prea convinsă. Cu siguranță există și nu se construiește singur peste noapte.

Ziua de Joi, 1 Noiembrie, ne-a  insuflat momente de creativitate și ne-a ajutat să fim cu un pas mai aproape de ceea ce vrem să devenim de fapt.

Ne-am început ziua cu un eveniment organizat de SNSPA, la cursul de Mass Media și Societate, unde a fost invitat Dinu Panescu de la McCann Erickson Romania. Ne-a povestit cum a fost construită Campania Rom American, și pe ce insight s-au bazat. Găsiți peste tot pe Net povestea asta, dar nouă ne-a făcut plăcere să-l ascultăm.

Am continuat cu un curs de Social Media realizat de agenția Chelgate, unde am ascultat cu atenție sfaturile Ruxandrei Predescu și ale Cameliei Enăchioiu. Ce mi-a rămas mie în minte?

Take care of your virtual persona!

Spre seară am ascultat cum se gestionează o criză din mediul online. Evenimentul a fost organizat de IAA, o asociație de tineri profesioniși cu un sediu foarte dichisit. Speakerii Andrei Bucur, Digital Manager Ursus Breweries, Monica Jitariuc, Head of Social Media The Practice si Vlad Popovici, Managing Director Kubis ne-au povestit despre monitorizarea imaginii în online, prevenirea crizelor și rezolvarea lor. Frumos, n-am ce zice!

Asta a fost scurta recenzie a zilei de 1 Noiembrie din București. Săptămâna viitoare începem cursurile gratuite organizate de Google, o să vă ținem la curent.

Voi la ce evenimente ați mai participat?

Iunieta

Leave a Reply

