Locuri care îmi amintesc de Braşov

Am dat în Bucureşti peste o stradă desprinsă parcă din poveşti. Se întâmpla într-o dimineaţă când mergeam la un interviu.

Eram grăbită, mai aveam 10 minute până la ora stabilită. Căutam numele străzii pe o casă, undeva scris… Într-un final l-am găsit şi tot ce am făcut, mai apoi, a fost să admir peisajul minunat care m-a întâmpinat la răscruce de drumuri.

Strada Doctor Eugen Octavian Iosif se numeşte. (De la Eroilor este una dintre străduţele de pe dreapta.) O stradă cu case, în majoritate, vechi, dar impunătoare şi frumoase, cu iederă pe pereţi şi felinare la uşile de la intrare. Case care mi-au amintit de Republicii. Şi, nu ştiu de ce, de Halloween.

Pe stradă se efectuau/ează lucrări, însă farmecul acesteia nu a avut de suferit în urma lor. Covorul format pe asfalt de frunzele colorate a atenuat urâtul.

Oamenii zâmbesc pe stradă, nu sunt câini, iar traficul nu este intens.

(sursa foto: http://casecarenumaiplang.ro/eugen-iosif-nr-1/)

          Pe mine m-a ajutat enorm atmosfera de acolo. În cele 5 minute care mi-au trebuit să o traversez de la un capăt la celălalt, starea mea de spirit a trecut prin schimbări majore. Nu mai eram nervoasă, emoţionată, nerăbdătoare (şi, da, credeţi-mă că poţi trece prin toate odată. Cel puţin eu pot :)). Eram relaxată.

Strada mi-a amintit de Braşov!

Radiana zicea că ei îi aminteşte de „Enigma Otiliei”.

Când mai este cald afară şi frumos, plimbaţi-vă puţin pe acolo. O să vedeţi că am dreptate. 🙂

 
(Nu am avut aparatul foto la mine.  Cu proxima ocazie, o să fac poze şi revin cu un post.)

Teo

2 thoughts on “Locuri care îmi amintesc de Braşov

Leave a Reply

