Apometrele, bată-le vina!

 

Ieri am învăţat-o pe Radiana să citească apometrele! Pe Facebook. Pe chat. Din Braşov.

Sunt mândră de ea! 🙂

De dimineaţă mi-am amintit că până la sfârşitul lunii trebuie citite apometrele, astfel că am întrebat-o dacă a fost rezolvată treaba asta. Mi-a zis că nu. Radiana se grăbea să prindă trenul, dar pentru că nu vroia să întârziem la administraţie cu hârtia, cumva-cumva a rezolvat şi problema consumului de apă din apartament: „Stai aşa că citesc eu… Auzi… dar imi zici cum, ok?”

A fost o oră foarte distractivă din ultima perioadă pentru mine şi la fel şi pentru Radiana, trebuie să recunoască acest lucru. Deşi s-a cam supărat ea la început, a fost mulţumită că a mai învăţat un lucru dintr-ale gospodăriei.

Printre altele:

„Teo, ţie ţi-a mai căzut vreodată apometrul de la baie?” (staţi liniştiţi, e un apometru căruia nu îi place să stea unde trebuie :))

„Care sunt de apă rece şi care de caldă?”

„E chestia aia mare de deasupra pătrată, unde e agăţată sperietoarea?” (se referea la contorul de gaz)

Voi aţi trecut prin momente amuzante atunci când a trebuit să citiţi apometrele? 🙂

avertisment-apometre-asociatia-numarul-1-Bacau

           Sursa foto: http://www.kristofer.ro

P.S: Ce bine că noi ne citim singure apometrele 😉

Teo

8 thoughts on “Apometrele, bată-le vina!

  1. Io a trebuit să cobor de vreo două ori în canalul din faţa blocului pentru a citit apometrele pe tot blocul. Mirosul nu era atât de straşnic pe cât mă aşteptam, dar eram înconjurat de creaturi cu opt picioare, de diverse forme şi mărimi. Încercam să ţin lanterna fixată doar pe cadranele ceasurilor, dar, din umbră, simţeam prezenţa lor şi chestia asta era tare neplăcută.

  2. Ce mare filozofie,sa citesti niste contoare de apa,avand in vedere ca s-au montat prin anul 2000 sau chiar 1998,am impresia ca realizatorul acestui material,a c-am ramas in urma,sau ma rog amica lui….

Leave a Reply

