Prima zăpadă în București

Am auzit multe povești despre iarna în capitală. Povești cu aglomerație, străzi murdare, oameni triști și încruntați. Dar zăpada se lăsa așteptată, așa că nu m-am gândit prea mult la ce mă așteaptă.

Asta până a nins prima oară în Brașov și au inceput să apară sute de poze cu Piața Sfatului, Poiana Brașov și alte locuri faine acoperite de zăpadă. Poze făcute de brașoveni, poze de pe bloguri, poze pe site-uri străine, poze cu prieteni din copilărie care, surpriză, erau în vizită la Brașov. Cumva toată lumea era în Brașov. Și m-am enervat teribil. Și m-am întristat. Vroiam și eu zăpadă. Și vroiam acasă.

Eu sunt fericită când ninge. Îmi place să ma plimb prin zăpadă și să am fulgi de nea pe gene și prin păr. Și chiar și in ghete. Nu prea mă deranjează. Atâta timp cât am o cană de ceai fierbinte acasă.

Așa că am început să-mi doresc să ningă. Să ningă mult și bine. Multe zile. Până se acoperă tot orașul și nu mai e așa trist. Și ce să vezi? Chiar a început să ningă. Seara. Pe furiș. Și a ținut-o așa toată noaptea Sau cel puțin până m-am culcat eu.

Dimineață deja era haos. Pe trotuare, pe strazi, la metrou, în magazine. Nebunie absolută peste tot. Și mulți oameni nervoși. Mă simțeam puțin vinovată. Eu provocasem tot dezastrul ăsta. Dar mi-a trecut repede sentimentul de vinovăție și m-am bucurat din plin de prima plimbare prin zăpadă.

Pentru câteva minute, chiar am simțit că sunt acasă. Și am avut o zi bună. Încet-încet, devine și Bucureștiul acasă 🙂

Alina

 

Image

Leave a Reply

