Pot să fiu tu?

 

Noi oamenii suntem foarte asemănători, dar diferiți. Reacționăm la fel, dar gândim diferit, sau invers. Avem păreri distincte formate în funcție de mediul în care am crescut și ne-am dezvoltat. Similaritatatea este un lucru care unește oamenii, atunci când îți place de cineva deobicei te regăsești în el, îl admiri, aspiri ca într-o zi să ajungi ca el.

Când petreci mult timp cu alți oameni ajungi să te inspire faptele lor, vrei să furi părticele din ei, dar riști să uiți cum erai. De când ne-am mutat la București am petrecut mult timp împreună, au fost momente frumoase: cheful de ziua lui Chiruță, serile cu Vocea României, seri culinare și amuzante, multe evenimente; dar și peripeții: inundații, probleme cu mașina de spălat, cu mâncarea, uși stricate și mici neînțelegeri. În funcție de moment fiecare dintre noi a reacționat diferit: am ras, am plâns, am fost ironici, am ajutat, am mulțumit, am lăsat de la noi și am mers mai departe. În fiecare moment eu m-am lasat inspirată de ei, de reacțiile și părerile lor.

Bibi m-a inspirat cu atitudinea ei pozitivă, o fire sensibilă care mă face să devin un om mai bun și să cred în asta. Chiruță mă face să cred că toate detaliile sunt importante, să caut substanța din toate lucrurile mărunte și să-mi dezvolt curiozitatea. Sică mă trezește la realitate, aducându-mi aminte cât de importante sunt cifrele, așa am învățat cum să-mi contorizez banii în fiecare lună.

M-am schimbat de când sunt la București, cred că am devenit mai bună, mai motivată pe plan profesional și mai realistă. Vă mulțumesc 🙂

Iunieta

Image

Leave a Reply

