Be Right Back

Am fost puțin plecați. Dar am revenit. O să vă las să credeți că e de la sarmalele și salata beouf din timpul sărbătorilor, primite cu zâmbetul pe buze, deși stomacul implora să nu mai fie chinuit.

Urmează povestiri tot din capitală. De data asta, o capitală definitivă, sperăm. Cei care mă cunosc știau că eram prin București între două trenuri, ocazie cu care ajungeam să aflu câți copii are nașul sau destinația lui de mâine. Nu prea am fost  până acum de capul meu sau pe picioarele mele.  E de-a dreptul derutant. Începând de la cumpărături și terminând cu hainele din dulap.

Eu credeam până acum că frigiderul are o întreagă fabrică de mâncare undeva în spate și culmea, îmi furnizează exact salata aia de sfeclă care îmi place mie. Da, frigiderul are o fabrică șmecheră, se numește mama. Așa că la cumpărături am fost total pierdută. Prețuri, fructe, lactate, cântărit, calitate, termen de expirare, Babel în capul meu.

what to doȘtiți vorba aia a mamelor cu “Eu am muncit și am fost și la școală, să te văd pe tine.”? E adevărată, fraților! Dar nu cumva să ajungă și la ele, că se umflă în pene. Ne rămâne speranța weekendului rebel, cu bere și distracție. Că tot vorbim de bere.

Delia

Leave a Reply

