Ce încape într-o valiză?

ce incape intr-o valiza?În sfârşit m-am îmbarcat în personalul spre Bucureşti. Nu, nu m-am pierdut dar trebuia să vă las să credeţi că luni întregi, mâinile mele au fost ocupate cu bagajele voluminoase şi grele ce au reuşit să mă ţină în loc de la scris. Dar, odată instalată cu „strictul” necesar, mă pot bucura de această călătorie mult planificată şi aşteptată.

Cei care mă cunosc îmi spun că plecarea în Bucureşti îmi „şade” foarte bine până şi mama le dă dreptate spunându-mi mereu: “ce-ţi mai place gura cască!”. Da, îmi place şi pot afirma cu certitudine că nu m-aş mai întoarce acasă şi asta nu pentru că nu mi-ar fi dor, ci doar pentru simplu fapt că micuţa mea cameră cochetă a fost invadată de extratereştri. Îmi place să cred că nimic nu se pierde ci eventual totul se transformă, altfel nu-mi pot imagina cum doar în câteva luni dulapul meu şi-a schimbat look-ul: reuşind să slăbească până la 60 kg, înnoindu-se cu 40 de perechi de şosete de lână din colecţia de iarnă <grandma>.

Chiar dacă colegii de apartament îmi spun că mi-am luat până şi zestrea cu mine trebuie să-i întristez spunându-le că luna aceasta mă voi duce acasă pentru că mi-am uitat ceva de care nu mă pot dezlipi.

Eu: ALO Sică, ce faci?

Sică: Mă uit la Prison Break. Tu ce faci?

Eu: Sunt în tren. Poţi veni după mine la gară? Am un bagaj foarte greu.

Sică: Ce-ţi mai cari?

EU: Vopseaua de pe pereţi!

Bibi

Sursa foto: http://goo.gl/NxIXQ

Leave a Reply

