Povești din sertar

Mi-am dat seama de ceva timp că Bucureștiul ăsta e plin de povești frumoase. Trebuie doar să știi să le cauți sau să le lași pe ele să te găsească. Una dintre aceste povești, pe care am descoperit-o absolut întâmplător, în timpul plimbărilor mele virtuale, este povestea cărților preferate, un proiect inițiat de Ioana Bîrdu. Mi-a plăcut așa de mult proiectul ei, încât m-am decis că vreau să fiu și eu parte din el. Dar mai întâi să vă povestesc și vouă despre ce este vorba.

Totul a început cu un concurs de fotografie, unde aceeași Ioana trebuia să trimită un autoportret. Și pentru că nu vroia să trimită o poză clasică, cum credea că vor face toți ceilalți concurenți, s-a decis să facă ceva diferit și așa a apărut prima fotografie cu o față acoperită de o carte. Au urmat prietenii ei și fără să își dea seama, proiectul a crescut așa de mult încât au început chiar și necunoscuții să îi scrie pentru a putea fi fotografiați împreună cu cartea lor preferată.

Așa că m-am decis și eu să îi scriu. Nu prea știam ce carte să aleg, pentru că am mai multe cărți după care sunt înnebunită, dar am început să fac tot soiul de liste și am reușit până la urmă să mă decid: Mario Vargas Llosa- Rătăcirile fetei nesăbuite.

După vreo două săptămâni în care nu am reușit să ne sincronizăm, programele noastre s-au aliniat în cea mai friguroasă duminică de Martie pe care mi-a fost dat să o trăiesc. Înghețate amândouă, cu mâinile tremurânde, ne-am plimbat printr-un Centru Vechi aproape pustiu, în căutarea locului perfect pentru cartea mea.

10746_472308166171304_571508233_n

În aproape un an de zile Ioana a pozat peste 100 de persoane și nu vrea să se oprească aici. Va urma și o expoziție cu aceste povești. Puteți fi și voi parte din proiect, trebuie doar să îi lăsați Ioanei un mesaj aici.

Alina

One thought on “Povești din sertar

  1. Pingback: Cărți citite pe personal | Personal spre Bucuresti

Leave a Reply

