Cărți citite pe personal

Mi-ar fi rușine să mă declar mare cititoare, așa cum maică-mea zice că nu te declari credincios, dacă nu mergi în fiecare duminică la biserică. Așa și eu. Nu pot, dom’le. Dar citesc. Mereu. Acasă. În metrou. Lunea. Duminica. Sâmbăta nu, sâmbăta beau bere. Mi se pare un lucru fascinant că se citește în metrou. Și mă tot întreb de ce nu devine și autobuzul fanul lecturii.

Sunt una din acele persoane care cred că pentru a scrie bine trebuie să citești tot timpul. Și nu doar să scrii. Sunt unele cărți în care găsești fraze de te dau pe spate. De exemplu: “Sunt student și nu permit nimănui să se răstească la mine.” Eh? Numai pentru rătăciri dinastea, aș citi sute de pagini.

Beletristica mi se pare regina întregii literaturi. Vreau să existe o zi în viața mea în care să ajung la bibliotecă și să pot să spun: “Da, pe ăsta l-am citit. Și pe ăsta. Pe ăsta mai ales.” Să nu existe mare scriitor pe vreun raft și să nu-i fi răsfoit măcar o carte.Nu prea-mi plac persoanele care nu citesc. Cărțile ar trebui să fie pentru ei ca petrecerile joia, să meargă din când în când. Și că tot vorbim despre cărți, proiectul Povești din Sertar mi se pare o super idee.

Până la următoarea postare, spune-mi, dragă, tu ce carte citești acum?

books

Delia

2 thoughts on “Cărți citite pe personal

Leave a Reply

