Weekend de o săptămână

Deşi se apropie din nou weekendul, voiam să vă povestesc despre cel care a trecut. S-au întâmplat aşa de multe lucruri încât luni dimineaţa mi se părea că am lipsit o săptămână întreagă de la birou (deşi am lucrat şi sâmbătă).

Weekendul meu a început de joi seara, când am făcut o mică excursie la Braşov ca să particip la petrecerea Takeover PRIME Braşov.  Toată lumea a fost surprinsă să afle că merg în Braşov doar pentru câteva ore, dar au fost câteva ore superbe şi m-am bucurat mult să văd prietenii de acasă (o parte dintre ei cel puţin) şi să cutreier străzile oraşului târziu în noapte.

Petrecerea a fost un moment emoţionant pentru mine, fiind practic ultimul eveniment la care am participat în calitate de membru PRIME. Nu am plâns, aşa cum promit de 2 ani (zicea Larisa la un moment dat, eu nu recunosc nimic) însă mi-am amintit de toate momentele frumoase şi tot ce a însemnat PRIME pentru mine şi cît de mult m-a ajutat să cresc. Nu prea am mai avut timp în ultima vreme să îmi fie dor de Braşov, dar când eram acolo mi-am dat seama că îmi lipseşte mult.

Image

Vineri nu ştiu exact cum am rezistat la serviciu, voiam doar să ajung acasă şi să mă trântesc în pat. Dar surpriză, ai mei prieteni aveau chef de ieşit în oraş şi nu puteam, pur şi simplu nu puteam să nu mă alătur lor. Aşa că am mers în Fabrica, la Local Jam, o iniţiativă care are ca scop încurajarea artiştilor locali, prin organizarea unor evenimente care îmbină muzica cu expoziţiile şi video mappingul. Muzica am auzit-o, expoziţiile erau peste tot deci nu le puteam rata, dar video mapping nu am văzut pe nicăieri. Pe lângă tot ce se întîmpla acolo, mi s-a părut foarte tare idee cu borcanele de gem ce conţineau stickere cu lucrările artiştilor expozanţi. Aşa că acum avem şi noi acasă, împărţite frăţeşte şi lipite peste tot, stickere cu lucrări ale unor artişti precum Allan Dalla, Ortaku, Creaturi Drăguţe, POTOP sau Dubios 21.

Image

Sâmbătă am fost foarte entuziasmată toată ziua, pentru că urma să mă întâlnesc cu prietenii de la Incubator107 Braşov şi sa mergem împreună la UTOPIA-Nocturna de basm ca să le facem o surpriză celor de la Incubator107 care sărbătoreau 2 ani de când s-au înfiinţat. A fost o seară luuuungă, dar tare, tare frumoasă. Chiar ca-ntr-o poveste. Au fost prinţese şi vrăjitoare, prinţi şi zmei, mame vitrege, Scufiţe-Aproape-Roşii, zâne şi multe alte personaje din basme care au avut de trecut câteva probe ca să dovedească cine e mai puternic: Binele sau Răul. Ca în orice basm, Binele a învins după probe precum tras cu arcul, muşcat dintr-un măr suspendat (fără a-l atinge cu mâinile) sau separatul boabelor de fasole de boabele de năut. Proba decisivă a fost cea de dans, de unde au ieşit învingători un singur prinţ cu a lui prinţesă, spre dezamăgirea celorlalte perechi participante.

Image

A urmat concertul Fără Zahăr, pe care nu îi mai ascultasem de câţiva ani buni. Pentru mine au fost surpriza serii. De atunci îi ascult într-una şi sunt la curent cu toate proiectele lor mai noi. Vă recomand The Brad Pits, o trupă apărută în Iaşi anul trecut, în care cânta şi Bogdan Burlăcianu(Bobo de la Fără Zahăr). Pe mine m-au cucerit piesele lor de la primul acord. Îi puteţi asculta aici.

Image

„Petrecerea” a continuat în mansarda incubatoristă, de unde am plecat pe la 6 dimineaţa. Mi-am rezervat ziua de duminică somnului şi nu i-am răspuns la telefon nici măcar mamei care deja începuse să se alarmeze. Am încheiat weekendul şi săptămâna cu un spectacol de muzică şi poezie dedicat poetului Nichita Stănescu, spectacol realizat de câţiva studenţi de la UNATC, ocazie cu care l-am revăzut pe Huţu, pe care nu îl mai văzusem jucând din liceu. Deşi am aflat în culise că au pregătit spectacolul în doar cîteva ore, noi am fost plăcut impresionaţi de prestaţia actorilor şi mai ales de modalitatea inedită în care au ales să prezinte poeziile. Ne-a plăcut mult şi la UNATC unde vrem să mai mergem şi săptămâna asta la Uşi Deschise. Ceea ce vă invităm şi pe voi să faceţi.

392959_399443936819981_1686072161_n

Acestea fiind povestite, vă doresc o săptămână cu soare în suflet.

Alina

Poze de aici, de aici şi de aici 😀

Prima poză e făcută de Timi, iar ultima de Madalina.

Leave a Reply

