Uşi deschise la UNATC

Aseara a fost deschiderea oficială a evenimentului Uşi Deschise 2013 organizat de studenţii de la UNATC. Îmi doream tare mult să ajung pentru că auzisem numai de bine de piesa care urma să se joace (Chicago de John Kander şi Fred Ebb) şi, în plus, speram că în sfârşit o să o văd pe scenă pe Arina. Aşa că nu am stat prea mult pe gânduri, mi-am înştiinţat prietenii şi ne-am dat întâlnire la Piaţa Iancului.

Când am ajuns era foarte aglomerat şi ne era teamă că nu o să mai avem loc. Am reuşit totuşi să intrăm dar cum nu mai erau locuri în sală, ne-am aşezat pe jos, chiar în faţa scenei. Eu nu văzusem filmul, deci nu prea ştiam la ce ar trebui să mă aştept.

Am fost absolut fascinată pe tot parcursul piesei şi nici nu mi-a mai păsat că aveam picioarele amortiţe. În fiecare scenă s-a văzut pasiunea şi plăcerea cu care au jucat aceste roluri. Mi-au rămas toate melodiile lor în cap, le-am fredonat pe stradă şi în metrou şi în bucătărie şi la duş şi parcă nici nu vreau să văd filmul. N-are cum să fie la fel de bun!

Nu sunt critic de teatru aşa că o să vă îndemn să citiţi şi mai multe despre aceste spectacol aici. Vă invit doar să mergeţi să vedeţi piesa cu următoarea ocazie. Sunt sigură că o să vă placă şi vouă la nebunie. Eu abia aştept să o văd din nou!

Vă las şi un filmuleţ cu finalul că să aveţi şi voi ce fredona prin casă, în cazul în care eraţi în pană de idei.

Alina

Leave a Reply

